Alla inlägg under april 2011

Av Anna - 26 april 2011 21:01

Yiiihaa!


Nu är jag certifierad städerska. Hur glammigt det låter bestämmer du, men jag är sjukt glad och stolt över mig själv.


Om det är pga av lycka eller för mycket kaffe och dextro vet jag inte men snurrar runt i 120 och är så jäkla glad!

Förstår ni hur jag kämpat?? Fattar inte att det är över än. Inatt kan jag nog sova riktigt gott ^^ Är på tiden!


Att jag även råkat på en snygg, tatuerad man i perfekt ålder med en söt liten dotter är också en bra grejj.

Börjar min otur vända nu? Vem vet? Ingen idé att göra en stor grejj av det än, men det känns bra =)


Nu ska jag strax knyta mig men först ge er ett låttips som jag faktiskt fick av den tatuerade mannen.

Tiger Army – Pain 

Bra psychobilly =)


Ha det gott!
/Anna


Av Anna - 23 april 2011 10:02

God morgon!


Sitter med en kaffe och lyssnar på rock. Det är nice det :)

Sitter i valet och kvalet.. Eva Eastwood i Jönköping ikväll eller inte? Lutar åt inte faktiskt. Min Eddieboy behöver lektant =) Ställer såklart upp. Gick sjukt bra igår. Var helt själv med lille guldklimpen =) Han håller på att börja skratta nu, ni vet ett sånt där riktigt babyskratt som får en att bli jätte glad! Fast han är jätte söt nu med när han skrynklar ihop hela ansiktet när han skrattar ^^


 

Okej han skrattar inte här, men han är sååååå söt här =) Från förra gången han var här =)


Ni kanske vill se vad jag fått av Eddie?


  


Fint va?


Fick också två ögonskuggor och ett jääättteeeee bra läppbalsam från Mary Kay av Natta och Daniel =)


Gosh! Nu måste jag öka lite här :P Idag blir det grillning. Riktigt gott ^^

Ha det gott =)


/Anna


P.s Finns en pajjk som jag tänker mkt på just nu! (Någon annan än Eddie) ;P

Av Anna - 15 april 2011 16:30

Grattis till mig =) Idag fyller jag 22 :P


Blir krogen med tjejerna Linda och Carro =) Kommer bli kanounkul =)


Imon blir de födelsedagskalas. Mormor, farmor, farfar och Eddie kommer :D Får även träffa bror och natta =)


Nu ska jag skynda mig :D Jippiee =)

Av Anna - 9 april 2011 23:37

 

Sitter och kollar på www.tjuvtittat.se!

Så såg jag denna bilden, stämmer inte detta? HAHA Ja, humorn är på topp ikväll  ^^

Av Anna - 8 april 2011 18:58

Mmmm fredagsmys ^^ Onyttigheter, loka, film och myskläder! (Nu skulle man ha sin onepiece!) Helt fucking grrrreeat ^^ Skulle bara vilja ha en kropp nära mig :/ Då skulle allt vara perfekt =)


Puss på er babys!

Av Anna - 8 april 2011 15:47

Hej igen!


Sitter och river mig i håret.. Vill göra en tatuering men har kommer inte på DET! Måste ju vara 1000% säker innan jag sätter ännu en tatuering på min kropp.

Min första funderade jag ju på i ca 4 år, så lång tid tog det att hitta någon jag verkligen ville göra. Sen att den är ganska enkel och att den säkert inte är så unik, men den är så mycket jag och den symboliserar det jag vill att den ska symbolisera =)


 


Min fina tjur =)


Nu ska jag sätta något vid nyckelbenen. Typ såhär:


 

Men inte just den texten och inte så högt utan lite längre ner. Men tror det kan bli nice =) Återkommer om detta!


En snubbe jag tycker är riktigt snygg är Rick Genest! Konstigt va? Men det är nått med hans tatueringar som skapar en helhet som inte gör att det är fult liksom. Kolla bilden nedan och försök förstå vad jag menar.


 


Jag menar, kolla på han! Han är ett vandrande konstverk! Riktigt riktigt snyggt! Lite väl annorlunda och extremt för mig annars, men vem säger att inte någon annan kan ha det? Hört så mycket om att han är ful och dum i huvvet för att han gör detta med sin kropp, men vem är människa att säga det om någon annan? Det är som när folk kritiserar vad jag vill tatuera, det är min kropp och jag gör vad jag vill! Så det så!


Nåja, nu ska jag ut till stallet och försöka få in vildingarna =) Peace!



/Anna


Av Anna - 3 april 2011 14:51

Hejsan mina små änglar =)


Har inte bloggat på ett tag nu.. Saker har stressat mig, saker har irriterat mig, jag har vart glad ledsen, förbannad och överlycklig, men har inte bloggat om det.. Bad me! Får väl bättre mig ^^


Kan berätta om min helg iaf. Har tecknat en bild på Eddie, blev riktigt nöjd.. Synd att jag gav bort den innan jag tog ett kort på den så ni kunde få se *morr*

Har gosat med lillpojken med såklart! Han skrattar massor nu. Så underbart att se och höra :D Det är helt amazing =)


Igår skulle jag vara lugn och nykter.. Men blev att dra till Svenne istället. Ganska lugnt dock, inte mycket röjj där. Så åkte relativt tidigt runt 1 tiden. Hade visserligen varit på G sen 17 med alkoholen, men hann aldrig komma igång.


Idag åker min kära mor till Varberg för lite spa. Det kan hon behöva! Så nu är det jag som är woman in tha house liksom, inte för att karlarna lyssnar så mkt på mig men ändå :P


Har beställt min alldeles egna Derma Seta nu =) http://www.tvins.com/products/dermaseta/dermaseta-2.php

Har länge velat testa men liksom inte gjort de.. Nu fyller jag snart år, så då kan jag köpa den =) I let you know om den är så revolutionerande som de säger.. Can be fun :P


På tal om födelsedagen med. Då ska jag ut på krogen =) Med lilla söta Linda för en gångs skull ^^ Ska bli sjukt kul! Hoppades jag lyckades övertala min kusin att hänka med igår. Wiiiie =)
Kanske även gaddar mig igen om jag har råd :P TAGGA TAGGA ^^


Nåja, nu ska jag gå och laga lite käk åt min far och bror.. Mig med såklart. Sen ska jag ta in hästapållarna =)


Ha det gott så hörs vi :D

Presentation


Hey!

Skriver om det som händer runt omkring mig, saker som jag funderar på. Även en del saker jag gillar/ogillar osv =)

Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards