Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

Everything comes to an end..

Av Anna - 6 januari 2012 02:31

.. Men en en del saker kan faktiskt fortsätta ändå, trots allt. 

Alla förtjänar en ny chans, beroende på vad man gjort. Kan man svära på att aldrig göra om det, ska man vara så kall att inte förlåta då? 

EN chans, förvalta den väl. Du har livet på dig att bevisa att du är värd mig. ETT snedsteg, och du är gone!


Jag är återigen en upptagen tös. Kent är den som finns i mitt hjärta, trots allt. Trots hans gigantiska snedsteg, vill jag finnas vid hans sida. 

Rätt eller fel? Det är inte er sak att döma mig. Mitt liv, mina misstag, mina beslut, min lycka. Inte din.

Straight in your face. I´m fucking awsome anyway :P 


Varit och jobbat lite nu. Ska bli skönt att inta ryggläge på min luftmadrass och kura ner mig under mina två täcken och snarka ett par timmar kan jag säga. Först varva ner till någon film kanske. 

Imon beger jag mig till mitt <3 igen. Ska bli så najjs att få krama dig igen!



Nighty night! //Ampo


(Förbehåller rätten för vissa felstavningar och annat skumt skit som skrivs här, seg i pallet alabama)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 22 februari 2012 23:23

Just börjat lätta. Är singel igen, bor hemma och är allmänt pisst off. skulle man kunna tro, men så är inte fallet. Jag är jävligt glad!!! Lättad och jag mår bra! Fyller dagarna med meningsfulla saker, som betyder nått för mig. I helgen blir det krog...

Av Anna - 25 januari 2012 20:07

Yeah maten alltså. Kryddade babys varma mackor med röd peppar.. Färsk! Mjau :P   Nä men fan va gott de är med varma mackor. Kör lite pussystyle på mina dock. Bara ost, skinka och tomat.. Men mummsigt som attan!Köpt färg och dekorplast idag med.. ...

Av Anna - 15 januari 2012 21:44

Yeah, Ampo is förlovad!!!! :P Har dock ingen ring ännu, han överraskade mig med en igår, men jag gillade inte den. Och det måste man ju! Så imon drar vi till Guldfynd i Värnamo och kollar in en. Har kikat deras utbud och ja.. Tror jag hittat en jag g...

Av Anna - 13 januari 2012 20:25

Eller va? Nää....    Vilken hell of a dag jag har haft idag! Jobbade igår natt.. Kom la hem runt 3 tiden och tänkte för mig själv: Ohh mii gaaaadh (?) så skönt de ska bli att knoppa nu!!! MEN, kunde jag sova sen då? Oepp, det som kändes plättlätt...

Av Anna - 11 januari 2012 14:53

Det har varit hektiska dagar i fröken Annas liv. Dels har jag tagit alla saker till Kent igen. Känns.. Ganska bra. Ibland får jag totala blackouter och mår piss, men det går över. Har i regel svårt att lita på människor, ibland är det svårare än man ...

Presentation


Hey!

Skriver om det som händer runt omkring mig, saker som jag funderar på. Även en del saker jag gillar/ogillar osv =)

Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards