Alla inlägg under december 2011

Av Anna - 24 december 2011 10:06

Jaa, ingen bäbisBÄBIS som i blöjbäbis, men en vovvebäbis =)


 


Bounty heter hon. Eller Bontti som vi säger =) En liten Eurasier tik som är hur underbar som helst! =)

Världens bästa jul iår! Fått bli matte till henne, och fått en resa i julklapp av min underbara pojkvän! Jag älskar er! 


Skulle bara kika in och säga GOD JUL!

Ha en underbar dag/kväll! 


//ANNA

Av Anna - 8 december 2011 15:18

Söker jobb för fulla muggar =)

Har varit så förbannat less på det ett tag, men nu när livet börjar bli bra igen så kommer gnistan igen! Yiiihaaa!


 

Av Anna - 6 december 2011 16:39

Men har haft en hel del annat för mig måste jag nog vara ärlig att tala om. 

Har min underbara Kent nu, du är underbar hjärtat. Kärlek i all sin renaste och finaste form och nää.. Jag har nog inte känt såhär innan. Bytt upp mig bigtime!


Just nu är jag faktiskt hos han, och har vart det ganska länge. Håller på att sortera ut hans ex saker ur hans hus. Det är riktigt jobbigt. Mår ganska dåligt av att se att han haft någon annan, här där jag kanske ska bo. Tack gode gud att hon inte hann rumstera om i huset och inreda det med. Det är mitt jobb ;P

Söndag åker hennes grejer. Det kommer kännas så mycket lättare då. Jag har fruktansvärt svårt att hantera detta rättvist. Vill ju att han ska se att jag är bättre än hon. Han säger ju det, men vill ändå visa.


Har även förlorat en vän, tror jag. Kommer aldrig bli som förr i alla fall. Känns det visset? Ja, det är klart. Men inte värre än att jag klarar mig. Blir man så sur pga en skitsak, så är det nått som är väldigt väääldigt fel. Har pratat med min andra vän, som borde varit den som surat ihop om nu någon skulle det, men hon tar det inte lika illa.

Känns som att den första överdramatiserar väldigt mycket.. Inte kul med sånt folk!

Ska lyda en tredje väns råd, att ta det lite passivt.


Aah, riktiga vänner är och förblir det bästa som finns <3


Vad har mer hänt..... Kan berätta lite mer om detta huset, ett jätte sött litet hus i en väldigt liten "stad". Det märks att det har bott gamla människor här, allt är gammalt men välbevarat så allt är inte så panik med att fixa. Första prio är sovrum och kök. Eller nej, första prio är att få ut hans ex ur vårt liv SEN börja med tillfixningen till VÅRT! 

Vi har drömt oss bort på Ikea lite idag, hittat massor av idéer. Känns bra att vi har samma smak =)


Nu ska jag beställa en ny laddare till min mobil =) Ha det! \m/, (^^,)



Presentation


Hey!

Skriver om det som händer runt omkring mig, saker som jag funderar på. Även en del saker jag gillar/ogillar osv =)

Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards