Alla inlägg under juni 2011

Av Anna - 8 juni 2011 08:00

Allt väl med er? =) Tänkte att jag bara kikar in och säger hej. Puss på er!

Av Anna - 8 juni 2011 01:05

Borde väl sova egentligen men funderar en hel del. Skrev just ett jäääätte långt inlägg här. Men det blev alldeles för privat och detaljerat för er så tog bort det.. Surt va? Mohaha


Nää då. Ska inte vara sån nu.


Dagen har tillbringast åt ingenting.. Hatisk migrän på morgonen. Småmullrande åska i stort hela dagen. Skönt att luften har lättat lite i alla fall.


Sökt massa jobb igen, det är väl min favvosyssla nu förtiden känns det som. Är nöjd med de jag skickat idag. Får se om det ger något. Får inte ge upp!

Om inte annat så får jag min dröm. Kanske. Ni som känner mig väl vet det och efter ett litet men betydelsefullt samtal så finns det nu lite mera inom räckhåll. Trodde inte ens att det var någon idé. Fan så kul! Nu ska bara resten stämma med sen så är jag lyckligast i världen =)


Just det. Glad nationaldag i efterskott, viktig dag det där =)


Nää.. Göra ännu ett seriöst försök att sova. Sussinussa sött sen sweeties!
/Anna

Av Anna - 5 juni 2011 15:37

Tjipptjollahopp!

Nää ingen bra uppdatering här inte, men tror ni det hjälper att skicka ilskna mail för det? Nooo!



Nåja, nu när jag ändå är här så kan jag delge er att jag tog första doppet igår =) Wonderbart! 22 plus i vattnet och trevligt sällskap. Det är nice det =)


  Sjön vi var vid igår.. Dock taget midsommar förra året.. Men likförbannat nice =)



En annan sak jag såg idag.


 

Va fan? VEM gör sånna sidor? En katrering med en smörkniv ligger väl till hands för den människan.. BLÄ!



Nåja, nu ska jag ut =) Ha de gott




Presentation


Hey!

Skriver om det som händer runt omkring mig, saker som jag funderar på. Även en del saker jag gillar/ogillar osv =)

Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards