Alla inlägg under november 2011

Av Anna - 25 november 2011 22:06

Sitter hos Linda och ska snart glo film. Var nere på resturangen och käkade, drack en bärs och kollade hockey. FUCK att de förlorade. Mitt underbara HV71! <3


Åkt från Kent nu alltså, åååh miss him redan!



Aja, ha de gått!
/AnnaPanna 

Av Anna - 23 november 2011 21:44

Är fruktansvärt trött på att va sjuk nu. Hur sexigt är det liksom för killen när man vaknar och de första man gör är att hosta och snyta sig så att man tror att hela hjärnan ska komma ut? Nåja, han får leva med det. Han är bäst så det fixar han! =) <3

Är officiellt tillsammans nu! Känns underbart! JA jag veeet det har gått skitsnabbt från jonathan till denna puddingen, men ärligt talat. Varför vänta när man kan ha hittat mannen i sitt liv? De enda som skulle ha nått ont av det är de som säger att det är för tidigt. Inte mitt fel att ni är bittra människor som inte tycker jag förtjänar lycka. för ärligt hörrni, jag bryr mig inte! Och om jag har varit strulig och gjort massor av fel i livet, sluta snacka så mycket skit! Låt mig känna min lycka. Om inte annat så får ni sura och snacka hur mycket ni vill, men spar mig detta onödiga snack. Jag har funnit min kärlek, att ni inte har nån kanske kan bero på att ni ägnar dagarna åt att tycka så jävla mycket om andra? 


Jaja, nu går snart min Kent av sitt skift, så ska gå ut och möta han snart tänkte jag =) Har vart kommenderad till soffan heeela dagen, kunde dock inte låta bli att diska lite. Sen fixade jag ju pannkakor till han. Känns bra att ta hand om sin snygging! =)


Händer mer idag då? Hmm.. Jo vi pratade om att sätta upp några hyllor ikväll. Ska bli nice! =)


Ha de gott ma babies!
/Annapanna 

Av Anna - 22 november 2011 19:34

Jag är kär! Detta är ta mig fan rätt :P



  

You set my heart on fire <3

Av Anna - 21 november 2011 15:18

.. Är nu den nya böjelsen på glad.. Och OM jag är glad! Underbara människa! Tycker så jäkla mycket om dig! 

YOU makes my heart go boom boom boom! =) 

Aa shit, ni ser ju.. Anna is confused.. Vet inte vad jag skriver.. Bara lever i en dimma av lycka om glädje! 


Ja, dejten gick bra om ni undrar, som om inte det vore självklart av texten att dömma :P


______________________________________________


Om man skulle skriva om lite civiliserade saker dårå.. Men det är inte lätt alltså :P 

Vad har jag gjort sen sist då? Hum.. Fast det är nog inte så mycket. Luggit halvt död några dagar, fast det sa jag va? 

Ja och sen kom Han och hämtade mig på lördagskvällen. Nervös som satan innan, men sen bara pjuuuuh så släppte det. 

Drog ju hem till han, han lagade gott käk och så tog vi en öl.. Perfa kväll med andra ord :P Att han är helt underbar att mysa med, gör inte saken sämre.. Men nog om det, det har ni inte med att göra :P Även om han vääääääääääääldigt mumsig ;P

NEJ vi låg inte med varandra. Vet att ni trodde det! Bara nästan ;)

Sen åkte jag ju hem på söndagen där, jobbade på wogan några timmar med Sannie, alltid kul ju. 

Och sen ikväll får jag träffa underbaring igen! Och.. Han är MIN :P 



Ajajaj, det bultar och det bankar. Ajajaj bara du i mina tankar :P



//Anna




Av Anna - 17 november 2011 19:13

Sitter och kollar på vänner.. Sjukt kul :P

Vart nere i Vaggeryd och inhandlat Kan Jang och ipren. Jobbar på att bli friskt.. Blir inget jobb idag, känner att jag måste vila halsen!
Känner mig lite down idag och så.. 

Ha ni tänkt på en sak.. Gränsen mellan kärlek och hat är hårfin. Läskigt alltså.. Appråpå ingenting, men det är ju så =)
Nu ska jag fortsätta kolla och försöka bli frisk =)


/Anna 

Av Anna - 17 november 2011 01:50

Eller aa.. Nästan.. Ganska nöjd ändå! =)
Halsen är som den är, ibland bra men ibland skitkass. Vissa missförstånd verkar också ha uppstått. Ska inte gå in mer på det än att jobba och va sjuk är en annan sak än att passa barn och va sjuk. Tycker jag iaf!


Kom på tal om det just hem från jobbet. Skoj som alltid. Med rätt sällskap så kan inte ens att ligga på knä och skura golv bli tråkigt. Tack gode gud för läkemedel, kaffe och underbara vänner iaf!

Annars ha de inte hänt ett skit, ha typ drönat omkring i mjukisar hela dagen, pusslat ett tag.. Bara några bitar kvar!

Börjat bli mer virrig än normalt.. Tänker på någon för mycket I guess. Men det är det fan värt!

Och du behöver inte va orolig för att säga nått dumt eller fånigt. Gillar dig ändå you know!



 Hepp, om man skulle göra ett tappert försök och sova? Eller iaf krypa under täcket och slöglo på nätet.. Aaa, så får det bli!
Tjipp!
/Anna 

Av Anna - 15 november 2011 16:38

 


Små dålig bild, men ser ni? Tycker det var lite kul faktiskt :P


Näärå skämt och sido, tror det var nått tjall på nettos hemsida som gjorde det, men ändå ^^


_____________________________


Idag är jag inte nära döden längre, mår nästan bra =) Lite knas i halsen visserligen, men preparerar för fullt ^^

Ska dra och jobba.. Så får ta med mig ett helt apotek, men skit i det. Need the money! 

Sovit redigt bra inatt med, förutom att jag somnade som en isbit och vaknade mitt i natten som en jävla bastu, rann liksom svett om mig.. Mmmmm porrisch ;P 


Nä, nu ska jag duscha! Sen införskaffa kinesmat. Yummie! Hare gott :P 


/AnnaPanna

Av Anna - 14 november 2011 20:45

Trotts min nära döden känsla så är jag fnittrig och varm i hela kroppen.. Inte nödvändigtvis av feber =) 

Presentation


Hey!

Skriver om det som händer runt omkring mig, saker som jag funderar på. Även en del saker jag gillar/ogillar osv =)

Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards